tisdag, april 18, 2006

Äntligen!

Trodde aldrig att jag skulle skriva äntligen över att mensen dyker upp. Men nu när jag konstaterat att den är på väg känner jag mig otroligt lättad.

Självklart hade en graviditet varit bättre, men ett X eller något annat konstigt hade varit mycket värre än en vanlig blödning.

Om det är ett väldigt tidigt missfall jag får nu eller om jag bara hade konstig lutealfas tänker jag inte spekulera i. Det viktigaste är att jag på torsdag ska börja med sprutor inför vår första IVF.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår hur du känner. Klara besked är 1000 gånger bättre än att undra (och hoppas). Vi ses ikväll! KRAM

Anonym sa...

Skönt att den kommit.

Nu är du på g inför nästa steg mot bebbe.
Hoppas det går jättebra.

Och så är jag nyfiken - hur kommer det sig att du slipper spreja? Är det för att du inte ägglossar av dig själv, kanske?

I vilket fall som helst är vi någorlunda synkade. Jag lär få börja med sprutorna nästa torsdag.

Så först ska du testa positivt, sen jag.

Kram!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Min läkare sa att när man är så lättstimulerad som jag verkar vara behöver man inte nedregleras först. Jag antar att det betyder att min hypofys inte blandar sig i leken så himla mycket av sig själv.

Nu är det vår tur Tina och hb och några till som jag vet läser här inne!!!!

Nya friska kämpartag, 2007 SKA bli vårt år

Anonym sa...

Vad skönt att du nu kan se framåt. Jag hoppas verkligen att 2007 blir ert år! Heja heja!

Kram från Sanna