söndag, april 02, 2006

Dålig planering

I morgon ska jag tillbaka till min gyn. för kontroll av äggblåsestorlek. Förmodligen kommer jag att få ta ägglossningssprutan då eller senast på tisdag.

När ägglossningssprutan är tagen måste tillverkning ske, jag behöver alltså tillgång till kattpappan. Dessvärre ska han iväg på konferens på tisdag morgon och återvänder inte förrän torsdag kväll. Som tur är ska de inte vara allt för långt bort från Stockholm, så han får efter middagen sätta sig i en bil köra hem, knulla och sen åka tillbaka. Kan ju bli roligt för honom att förklara för kollegorna vad det är han är ute och gör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag kan bara se hur han blir rödare och rödare i ansiktet.

Å andra sidan kanske han kammar ihop några poäng hos grabbarna.

"Jo serni, min hustru kräver att jag gör min plikt som make. Hon får aldrig nog av mig!"

Lycka till i sänghalmen! Förstår att det kanske blir krystat när det är på beställning så där men det är ju faktiskt resultatet som räknas.

Kram!

Anonym sa...

Hej!

Hittade på dig på Gosans blogg så jag kikar in här och kollar läget.

Hoppas och håller tummarna för dig!
Kramar!!