lördag, april 15, 2006

Dagens outfit


Eftersom jag älskar att läsa modebloggar och speciellt att titta på dagens outfit tänker jag nu roa er med min outfit.

Jag antar att de flesta som läser min blogg är rätt ointresserade, för annars skulle ni väl ha varit på en modeblogg istället. Men ni behöver inte läsa så noggrant.

I alla fall. Så här var jag klädd ikväll när vi var på bio.
Brun kofta från Polarn och Pyret (barnavdelningen)
Kjol köpt på en marknad i Kapstaden, Sydafrika
Mockastövlar från Wedins
Rosa linne med spets från H&M
Örhängen från Indiska

4 kommentarer:

Applecore sa...

Jag gillar kjolen!!! Den var verkligen jättefin!

Applecore sa...

Just, ja, jag läser inte modebloggar, men kläder är kul ;-)

Anonym sa...

finfina kattmamman!

Snyggt! Speciellt kjolen!

//E.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Tack!

Vad gulliga ni är!