onsdag, april 26, 2006

Dåligt med uppdateringar

Det är mycket att göra nu. Jag har snart tenta och min energi är inte alls vad den var en gång i tiden. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte hinner läsa och svara på forum och inte hinner kommentera bloggar. Men det får vara så här ett tag.
Min eget bloggande får också ta det lugnt.

Men nu kommer lite snabbuppdatering av läget.

Jag sov knappt något i natt heller, jag börjar fundera på om det kan vara en biverkning av sprutorna. Det är femte gången jag sprutar och jag har aldrig haft problem förrut, men nu tar jag dubbelt så hög dos som tidigare.
Det är frustrerande att inte kunna sova!

Jag är fortfarande tacksam att jag sparar tid på att slippa spraya. Men sprutorna jag får ta i stället är ingen barnlek. Ni som tagit Ovitrivelle ägglossninsspruta vet hur den ser ut, den här sprutan som jag tar är lite grövre, annars ser de likadana ut. Dessutom gör den här sprutan grymt ont, det spänner något enormt och värker så att det gör ont att ha ett par byxor knäppta över sprutstället, fast smärtan går över efter ungfär en kvart.

I morgon ska jag på mitt första VUL för att se om äggblåsorna utvecklas som de ska.

Inga kommentarer: