tisdag, april 11, 2006

Dag 6

Idag är det åtta dagar sen jag tog ägglossningssprutan och jag har observerat inbillade graviditetssymptom. Det är intressant (för mig) att skriva ner dem så jag har för jämförelse till nästa försök.

Jag tycker att jag har mer flytningar än vanligt (ja, det är intima äckliga detaljer det här, jag vet) Jag har ingen aning om vad det är ett symptom på, svamp kanske? Men jag har för mig att jag den gången jag blev gravid hade flytningar och att jag förra gången inte hade det.

Jag grät mig igenom ett program från UR som handlade om små barn med defekter som skulle opereras. Gråter gör jag jämnt nu för tiden, så detta är verkligen inte heller något säkert symptom. Hade det varit innan missfallet hade det verkligen varit uppseendeväckande dock.

Inga kommentarer: