fredag, april 14, 2006

Dag 9

Ända sedan igår har jag inbillat mig mol i magen. Jag vet ju så klart vad jag hoppas att det skulle kunna betyda.

Brösten är dock helt oömma. Banka på dem med knytnävarna går bra. Och feta katter kan sätta sig på dem utan att det känns ett dugg.

Fast jag tänker att molet borde komma innan de ömma brösten. För ömma bröst är ju hormonellt medan molet är "mekaniskt"

Ett annat scenario än det jag hoppas på är föresten att jag får mens i morgon. Jag vet inte säkert när jag ägglossade eftersom ett ägg verkade vara på väg av sig själv. Och då skulle det kunna vara kört redan nu.

Jaja det finns inte så mycket annat att göra än att vänta och se. Har mensen inte dykt upp när jag går och lägger mig på måndag kan jag börja fundera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad jobbigt det är att gå och känna efter.

Jag hoppas verkligen ni lyckats den här gången.

Hur blev det med påsksammankomsten?

Kram!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Ja det är sjukt jobbigt, för hjärnan går hela tiden på högvarv.

Påsksammankomsten blev en fars, den ska strax få ett eget inlägg