onsdag, april 19, 2006

Behandling sju startad

Jag ringde Huddinge idag och fick klartecken på att börja med sprutor i morgon. Så nu är jag igång på riktigt med mitt första försök.

Jag var och hämtade ut den fulla kassen med mediciner av en ganska generad ung manlig receptarie. Han förklarade ingenting om hur medicinen skulle tas vilket de annars alltid brukar göra.

Hoppas att jag får mer information från min läkare senare. Sprutorna är jag ju expert på, det här blir femte sprutomgången för mig. Men en del annat i apotekskassen är jag mer osäker på.

3 kommentarer:

Astillbe sa...

Ingen sprayning alls utan direkt på sprutor?

Håller tummarna!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Japp.

PCO-brutta som jag är behöver jag tydligen inte nedregleras. Förmodligen bedömmer de att jag är så nedreglerad i mig själv i.o.m att jag aldrig ägglossar.

Jag är i alla fall grymt tacksam eftersom jag hört så mycket elände om den där sprayen.

Anonym sa...

Vad är det mer som du har i din kasse? Jag kanske kan hjälpa...

Kram! =)