måndag, februari 27, 2006

Skönt att ha det gjort

Jag har idag lyckats få iväg två riktigt jobbiga mail. Jag sitter i två styrelser, i den ena som ordförande och i den andra som sekreterare.

Idag skickade jag iväg ett mail till vardera styrelsen och förklarade att jag är sjukskriven och inte orkar göra allt det jag borde. Det är riktigt jobbigt att erkänna det och som vanligt får jag de där fake-vibbarna. Jag gråter ju inte hela tiden, i förrgår var jag t.o.m. och shoppade på bokrean, inte kan jag vara sjuk.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag känner så väl igen de där kännslorna att så fort man kikar upp över stövelskaften så tror man att man är fit for fight igen, men det är ju inte riktigt sant. Så ta det lugnt och ta hand om dig och framför allt ge dig själv tid!

kram på dig!

Anonym sa...

Vad du är duktig! KRAM