tisdag, februari 21, 2006

Bättre idag

Idag mår jag lite bättre. Hela dagen igår gick åt till att gråta, men konstigt nog sov jag hela natten igenom utan att ha ätit en endaste tablett.

Jag ställde in en del saker igår, bl.a. några fikaträffar, och jag tror att det kan ha gjort att ångesten släppte lite.
Jag älskar att få gå ut, få träffa folk, få klä på mig något annat än mjukisbyxorna. Men jag orkar inte, det blir bara ångest och stress.

Idag kommer två kompisar hit och ska se på kattungarna, den ena av dem är gravid... vi får se hur det går. Det känns inte lika stressigt som att behöva gå ut i alla fall.
Dessutom kommer det över en tjej som eventuellt ska köpa den lilla hankattungen, hon har varit och hälsat på honom förut.

Dessutom står ett kuratorbesök på min agenda idag. Jag ska träffa husläkamottagningens kurator, henne har jag inte träffat förut, hoppas hon är bra.

Inga kommentarer: