torsdag, februari 23, 2006

Nerringd

I morse la jag upp en ny annons på de två kattungarna som ännu inte har blivit tingade, och nu har jag blivit nerringd. Jag har fem personer inbokade som ska komma och titta. Det är skönt att det nu blivit min marknad istället för köparnas så att jag verkligen kan välja vem jag vill. Den som verkade bäst bara över telefon var killen som vill köpa båda två. Det vore perfekt om kattungarna kunde fortsätta att få sällskap av varandra hela livet.

En av personerna undrade om det gick att pruta ner priset lite, hon kommer nog inte att få köpa. Inte heller personen som undrade om hon fick ta med sig kattungen hem direkt.

2 kommentarer:

Astillbe sa...

Vågar man fråga vad de kostar? ;-)

Vår skogs är en blåblod herre som vi betalat en del för, därför är jag lite nyfiken...

Otroligt söta är de i vilket fall!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Dessa är ju också blåbodiga *s* I alla fall såtillvida att de hr stamtavla och föräldrarna är utställda.

Jag tar 3500/kattunge, men jag tjänar faktiskt ingenting. Det är så här mycket det kostar att föda upp raskatter med alla vaccineringar, besiktningar, registreringskostnader o.s.v