måndag, februari 13, 2006

Modeblogging

Jag ville modeblogga. Ibland tar jag dagens outfit-bilder på mig själv och det gjorde jag igår. Så tänkte jag lägga upp bilden här i bloggen idag. (Lite fjortis måste man få vara)

Tyvärr såg jag riktigt smällfet ut på bilderna. Till och med kattpappan sa spontant att bilderna inte gjorde mig riktigt rättvisa, och de som känner honom vet att ett sånt uttalande betyder att det är katastrof! Han påstår att jag ser bra ut i de mest konstiga sunkiga situationer.

Så ingen modeblogging för mig idag heller.

Att jag ser smällfet ut beror lite på att det är just vad jag är just nu. Trots noggrant följande av viktväktarprogrammet har jag gått upp ungefär två kilo senaste veckan. Det är mina Provera-tabletter som är skuld till min viktuppgång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då. Men av de få bilder jag sett på dig att döma är du kanonsnygg, så jag tror inte du ska oroa dig.

Här har du något att bita i. Jag utmanar dig! =)

Kram!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Tack Tinsel! Dina komplimanger värmde :-)

Att kalla mig smällfet är förmodligen en aning överdrivet, men i förhållande till den klädstorlek jag äger kläder i är jag nu för stor och med glipande skjortor ser man rätt fet ut.