måndag, maj 29, 2006

Trion är bruten

Jag, Linda och Tina skulle följas åt hela vägen från plus till baby. Men nu verkar det inte som att Tina får följa med oss.

Jag är så ledsen och förbannad över hur orättvist det är. Vem är det som bestämmer att vissa som kämpar så hårt och som är så stöttande för alla andra inte ska få vara med? Inte ens ska kunna få ett ynka positivt graviditetstest?

FY FAN!

Tina, jag hoppas någonstans att din blödning bara ska vara en dumgrej som din kropp håller på med, och att du trots allt ska vara gravid. Men hoppet är inte särskilt stort ens hos mig... vi som inte blir gravida brukar inte ha sån tur.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, nu sitter jag här och gråter...

Tvingade in min man hit för att läsa och han blev så glad. "Vilken tur att du har såna bra tjejer som vet precis vad du går igenom, och kan stötta dig!" tyckte han.

"Det räcker inte bara med mig, men vilken otrolig tur du har såna som Bridz".

Och han har rätt.

Stor kram min vän!