söndag, maj 14, 2006

Storhandlat

Turligt nog bor vi bredvid ett jouröppet apotek, jag har just varit där och inhandlat inte mindre än två graviditetstest. Nu ska jag snart stoppa i mig två sömntabletter, att jag blir helt groggy i morgon till tentan bryr jag mig inte om, det kommer inte att bli något VG, men G räcker så bra för mig just nu.

På vägen hem från apoteket mötte jag förresten en granne, och lyckades upprätthålla någon fasad av trevligt småprat trots att hjärtat bultar i 190. Jag har ingen aning om vad jag sa, men han såg inte så förvånad ut, så det var säkert trevligt grannprat om mina katter och hans hund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jamen när ska du testa med dem då? Jag måste ju gå in här och kolla upp dig ju... =)

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag testar inte förrän i morgon tror jag. Annars får jag väl bara samma resultat igen.