tisdag, maj 02, 2006

Noja

Om det inte kommer några uppdateringar i eftermiddag om hur plocket gick beror det på att en av mina största nojor är att tappa kontrollen på grund av påverkan av olika preparat.

Misstänker jag att jag är det minsta omtöcknad av drogerna de kommer att pumpa i mig under plocket kommer jag inte att skriva något här.

Jag är en av dem som aldrig någonsin skulle skriva ett inlägg efter ett glas vin, ett glas som jag nästan aldrig dricker förresten eftersom jag verkligen inte gillar känslan av att vara det minsta påverkad.

Och när jag opererade ögonen var jag mer rädd för den lugnande tabletten än för själva operationen, så det hela slutade med att jag blev opererad helt utan medicin, med bara bedövningsdroppar.

Men kanske vågar jag ikväll tro på att min hjärna fungerar av sig själv, och då lovar jag att berätta hur det gick.

6 kommentarer:

Kajsa Bergman Fällén sa...

Håller tummarna för dig idag! Stenhårt *japp, nu knakar det lite till och med*. Kram!

Anonym sa...

Tänker på dig!

Anonym sa...

Mina tummar är stenhårt hållna för dig. Jag ska gå in här och kolla med jämna mellanrum.

Kram!

Anonym sa...

Ser fram emot rapporten när den än blir. Jag förstår precis vad du menar. Är du lite av ett kontrollfreak månne? Jag är ett stort sådant och har också svårt för alkohol ...

Håller tummarna!!

Linda sa...

Jag håller mina tummar stenhårt för dig och väntar tålmodigt på rapporten när du är redo att skriva den.

Kram!

Applecore sa...

Håller tummar och tår för att allt ska gå bra! Kram!