måndag, maj 15, 2006

Gjorde ett test till

Och nu är det tydligt, det blir två streck inom tio minuter.

Så just nu är jag gravid, men jag vågar inte jubla. Det är så himla tidigt att vad som helst ännu kan hända.

Men det är klart att det är otroligt skönt att det fäste och började dela på sig. Officiell testdag är inte förrän på lördag, så fram tills dess tänker jag nog ta det ganska lugnt och bara avvakta. Ett missfall innan dess är ju så tidigt att det knappt räknas som missfall.

Och ni som känner mig i verkligheten, ni kan väl bevara min hemlighet ett litet tag till, jag orkar inte riktigt med att alla ska berätta för mig att det kommer att gå bra, och att jag ska vara glad. Och ja jag vet, det är otroliga lyxproblem!

16 kommentarer:

Anna sa...

Men kära Kattmamma,
Vad är det jag läser??!!! GRATTIS!!!
Njut gumman!

Megakram
Anna

Astillbe sa...

WOW!!!! GRATTIS!!!

Stort grattis till er båda! Härligt att det funkade på första försöket!

Kramar!

Pia sa...

Förstår om du inte vågar jubla ännu men ändå, det ser ju ljust ut så GRATTIS!!!!!

Fortsätter hålla tummarna för fortsatt framgång!

Anonym sa...

Grattis.
Det ser hoppfullt ut...

Mvh
Lisa

Anonym sa...

En dag i taget bara så..... Jag förstår om du inte orkar glädjas än!

/AF

Linda sa...

Wihaa!

Jag håller tummarna stenhårt för att det stannar och vågar mig på ett smyggrattis!

Jag har sneglat lite på mitt dammiga CB som ligger i badrummet men jag ska vänta till på söndag så att det inte finns några tvivel om saken.

Kram!

Anonym sa...

Grattis Bridz!!!!!!!! Nu ska det gå hela vägen *bestämmer*

Stor kram!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Oj, så roligt! Precis vad jag kom in på din blogg idag för att läsa! Stort grattis från mig. Just nu ÄR du gravid, sen får vi se vad som händer imorgon. Stor stor grattiskram!

Solkatten sa...

Ett (försiktigt) grattis!

Anonym sa...

Grattis! Ta en dag i taget, jag håller tummarna för dig!

Pia sa...

En helt annan sak: jag hoppas det gick bra på tentan? Får det plats några pluggtankar i huvudet eller är det fullt av två streck på testet?

Anonym sa...

Nämen vad härligt! Fast jag vet också allt om att inte våga glädjas, men du... efter många om och men är jag gravid och har gått 14 fulla veckor imorgon.

Ha nu inte dåligt samvete för att du inte fixar att glädjas just nu, det räcker med allt annat du går igenom.

Se nu till att få komma på regelbundna kontroller så fort du kan, det känns bättre att veta.

Stor kram från Sanna

Anonym sa...

BTW, mitt första test visade väldigt svagt liksom det andra och trejde. Men när jag gjorde fjärde testet så fanns där inga tvivel mer ;)

Kram igen!

Saring sa...

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

JAG ljublar i ditt ställe!!!!

JUUUUUUUUUUUUBEL I BUSKEN!!!!!!!!! Eh, det lät inte bra det där... Men säger man inte så?!

KRam

Anonym sa...

Då ska jag inte tala om för dig att det kommer att gå bra ... men jag hoppas allt jag kan på att den lilla den här gången stannar för att hälsa på mamma och pappa :)

Stor kram vännen. Ser fram emot att fortsätta fälja dig på er resa.

Anonym sa...

Grattis till ditt fina streck. :-D Jag är så glad för er skull. Håller fortsatt tummarna. KRAM