tisdag, maj 16, 2006

Delmål två uppnått


Nyss testade jag positivt även med ett digitalt test. Efter 6 positiva test, så börjar jag försiktigt tro på att det här är sant, i alla fall just nu. Och jag ska bara leva i nuet!

Delmål tre blir att testa positivt med kinikens test på officiell testdag 20/5.

Dessutom ska jag jobba med att inte känna skuld. Som Pia skriver i en kommentar och som en kurator sa till mig efter missfallet. "Om jag inte kan glädjas åt att vara gravid, vad betyder det för alla de som fortfarande kämpar? Jo att de kämpar för något som det inte ens är värt att vara glad över"
Däremot tänker jag fortsätta vara ödmjuk inför livets orättvisor, och hopas att alla kloka fina människor som kämpar så för att få sitt barn ska lyckas.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! Jag håller tummar och tår att det går vägen denna gången!!

Kramizar
Lena

Anonym sa...

By the way - äntlingen någon som strukturerat upp kösystemet lite
;-)
/AF

Kajsa Bergman Fällén sa...

Åh vad härligt att se det där plusset :-). Ett till grattis från mig :-).

Anonym sa...

GRATTIS
Vad härligt :)

Pia sa...

Vilket fint +!

Nu är det verkligen inga tvivel längre :-)

Linda sa...

Jippie!

Nu törs jag säga grattis på riktigt!

Blir ju onekligen llite nyfiken själv =)

Anonym sa...

Stort grattis igen!

Njut nu av ditt plus! =)

Kram!

Anonym sa...

Vilket fantastiskt fint plus! Du är så klok och självklart ska du tillåta dig att vara glad över din graviditet. Vi andra kommer snart efter. :-) KRAM

Anonym sa...

Det senaste inlägget var från mig. /Helena

Anonym sa...

Ett stoooooort GRATTIS!! Härligt, härligt! :)

Anonym sa...

Åååå vad kul! Jag skickar mina varmaste grattiskramar till dig.

Anonym sa...

STORT GRATTIS!!!!

och en stor kram från mig!!!

//E.

Anonym sa...

WOW! Så det blev ett +! Vågade inte riktigt gratta dig innan men nu är dety verkligen ingen tvekan med det senaste testet. Grattis i massor!!!!

B-boom

Anonym sa...

Så snyggt o tydligt +... underbart! Se nu till att NJUTA så mycket ni bara kan, hela vägen! Jag håller tummarna så länge.. ;-) Jag gläds med er!

Patricia sa...

Åhhh! Grattis!!! Här är man borta från "bloggvärlden" några dagar och så händer det saker här för dig och kattpappan! :D GRATTIS! Håller alla tummar jag har här!

Och var glad!!! Le, skratta, hoppa runt, dansa! Du förtjänar all glädje och mycket mer!!!