måndag, mars 27, 2006

Vidrigt

Jag är äcklad.

Någon svinig liten äcklig Nationaldemokrat har besudlat min brevlåda med rasistisk propaganda.

Tydligen är lapputdelaren inte läskunnig eftersom både mitt och min mans efternamn tydligt visar att vi tillhör den grupp av människor de vill göra sig av med.

Jag blir alldeles mörkrädd av att läsa deras propaganda, hur de vinklar och vrider verkligheten till oigenkännlighet.

Några exempel:
"Lagen om diskriminering på arbetsplatser förbjuder diskriminering av utlänningar inte av svenskar. En företagare riskerar alltså att straffas om denne anställer en svensk istället för en invandrare"

"Sverige har världens högsta skattetryck, därför att invandringen kostar 260 miljarder kronor om året"

"Allt fler känner otrygghet och olust inför att gå på gatorna efter mörkrets inbrott. Allt detta är en tragisk konsekvens av det mångkulturella experiment som just orsakat otrygghet, rotlöshet och moraliskt förfall"

Kanske sprider jag propagandan vidare genom att citera dem nu? Men jag hoppas att de som läser min blogg är klokare än så här.
Nu tror jag att jag ska elda upp broschyren under rituella former.

Inga kommentarer: