måndag, mars 13, 2006

Dag 8

Graviditetssymptom dag 8
Alla symptom lyser fortfarande med sin frånvaro.
Den feta kastrerade honkatten hjälpte mig med det ultimata testet i morse. Hon väckte mig genom att placera hela sin ansenliga kroppstyngd på ett av mina bröst, tyvärr gjorde det inte det minsta ont.
Jag känner hela tiden efter hur det känns i magen, och inbillar mig hela tiden att jag känner något. Men det är tyvärr bara inbillning. Dessutom kände jag faktiskt ingenting förra gången jag var gravid, knappt ens det omtalade molandet.

Att göra dag 8
Plugga
Gå på terapi för första gången, jag är förväntansfull
Träna Body Combat

1 kommentar:

Anonym sa...

Terapi är bra, lycka till!

F ö var artikeln inne i tidningen i går - jag skickar ett ex till er!

Jag har dessutom flörtat in mig hos vår webbtjej och hon ska lägga upp den på webben trots att den aldrig uppdateras på helgen.

Det du har gjort är jättebra och du ska vara jättestolt över att ni ställde upp!