fredag, mars 17, 2006

I all ensamhet

Min blogg är nere för tillfället. Men jag antar att den för eller senare kommer upp, och eftersom jag fortfarande kan publicera inlägg så fortsätter jag att prata för mig själv.

Jag ska alltså få en kallelse för att komma på informationssamtal på Huddinge. Det blir den 28/3. I morgon kan jag börja på en ny sprutbehandling för att försöka själv en sista gång innan vi gör IVF. Jag skulle också kunna låta bli att börja med sprutorna och hoppas på att få göra IVF:en tidigare, men eftersom jag inte har någon ägglossning av mig själv så har jag inte heller någon mens... så att inte köra sprutbehandling skulle bara försätta mig i ett vaccum av väntan. Även IVF måste ju påbörjas i starten av en ny cykel som jag har förstått det.

Min läkare är på semester den här veckan, så jag kan inte disskutera med henne hur jag ska göra heller.

För övrigt är jag rätt groggy av de där satans sömntabletterna, så om det jag skriver blir en aning osammanhängande så finns det en förklaring.

Inga kommentarer: