torsdag, mars 16, 2006

I morgon kommer den

Jag har ingen riktig koll på mina cykler. Trots flera års kamp för att bli gravid har jag ännu inte lyckats lära mig hur jag fungerar, detta beror förstås på att jag inte fungerar alls.

Men de gånger jag ändå haft någon sorts låtsasägglossning har jag fått mens 12 dagar efteråt, vilket alltså är i morgon.
Och jag känner i hela kroppen att det kommer att bli så. Utan att gå in på närmare detaljer kan jag bara säga att det har med illamåendet att göra.

Jag tycker själv att sådana här inlägg är rätt tråkiga att läsa, så jag ber om ursäkt. Men det hjälper mig (och säkert andra som skriver dem) att få spekulera, känna efter och gissa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spekulera allt vad du kan. Någonstans måste du ju få ur dig dina tankar och här är väl ett bra ställe?

Jag tycker inte det är tråkigt att läsa för jag känner igen de där tankarna så väl och det är så skönt att veta att man inte är ensam om dem.

Stor kram!