lördag, mars 11, 2006

Dag 6

Graviditetssymptom dag 6
Jag är vrålhungrig hela tiden, det här kunde vara ett bra symptom för sist var jag också väldigt hungrig, men det troligaste är att min ämnesomsättning har gått upp i.o.m att jag tränat mycket mer än vanligt på sista tiden.
Jag vägde mig idag och jag har gått ner nästan ett kilo. Förra vägningen hade jag gått upp i vikt av ägglossningssprutan men den viktökningen kvarstår alltså inte vilket skulle kunna betyda attt min kropp inte förbereder sig för mens just nu. Det kan också betyda att det i alla fall är en vecka kvar innan mensen kommer och ännu har jag tid att gå upp.

Att göra dag 6
Plugga
Se melodifestivalen ikväll (tidigare år har jag kanske sett någon av finalerna, den svenska eller den stora. Men i år har jag bara suttit hemma och lyckats se alla delfinaler, det är ju faktiskt lite kul)

Inga kommentarer: