torsdag, mars 02, 2006

Lovande ännu så länge.

Jag har inte ägglossat ännu och får ta Puregon-spruta ikväll också. Inte förrän i morgon får jag ta ägglossningssprutan, detta betyder att allt fortfarande är under kontroll, vi har inte missat ägglossningen, vi får flera chanser till på oss att försöka, och det är jättebra.

Det fanns tyvärr bara ett ägg kvar. Det bästa och "normalaste" är ju förstås ett ägg, men jag hade gärna haft två. Tvillinggraviditet är jag inte rädd för, och med två så ökar chansen att åtminstone ett ägg ska bli befruktat. Så lite besviken är jag.

Nu är det bara att hålla tummarna för att det här är ett guldägg!

Jag ger mig själv ett testdatum den 20:de mars, ifall blodprovet jag ska göra senare visar att ägglossningen gick bra, och ifall jag då ännu inte fått mens.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller mina tummar också stenhårt. Kram!!

Astillbe sa...

Mina tummar hålls också!!!

Kram!