onsdag, mars 01, 2006

Bättringsväg?

Jag mår lite bättre. Den där bottenlösa svarta sorgen har fått vissa skiftningar i grått. Frågan är bara om jag

  1. faktiskt är på väg att komma ur depressionen.
  2. aldrig varit deprimerad utan bara mått dåligt av sköldkörtelrubbningarna, och att värdena efter behandling nu är på väg att bli rätt.
  3. mår bra för att fertilitetsbehandlingen fungerat bra så här långt och att jag nu har hoppet uppe. Jag vet sen tidigare behandlingar att jag alltid mår bra mitt i när allt ser ut som det ska, när/om det sedan skiter sig mår jag alltid tredubbelt sämre.

Om det är alt. 3 som gäller lär jag få reda på det snart. Sådant må bra brukar försvinna ungefär på dag 10 efter ägglossningssprutan och bytas ut mot starkt visshet om att det sket sig den här gången också och sedan går jag bara och väntar på menshelvetet.

1 kommentar:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Ja det är skönt oavsett vad det beror på.

Jag försöker njuta så länge det varar :-)