lördag, november 29, 2008

Och allt är fortfarande helt stilla.

Tack alla som tänker på oss, det betyder väldigt mycket!!!!

Men nu har jag gett upp igen. Rent teoretiskt kan man faktiskt vara öppen mer än vad jag är nu ungefär hur länge som helst tydligen.

Jag har en granne som håller på med en hel del hokus pokus. Kattpappan får rysningar, men jag gillar henne, även om jag inte tror så mycket på healing och tidigare liv. Däremot tror jag på akupunktur och akupressur som hon kan. Och hon har lovat att sätta igång mig i morgon om inget har hänt innan dess. Det värsta som kan hända av akupressur är att inget händer, så det är en risk jag absolut tänker ta.

Promenaden verkar inte ha gett någon effekt i alla fall.

6 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummarna för er! syrran och lilla nytillskottet kom just hem, nu är det väl er tur, tycker jag.
/SD

Anonym sa...

Hokus pokus låter spännande tycker jag. Varför inte?!

Även fast jag inte har några belägg för det så tror jag ändå att det kommer att gå fort när det väl sätter igång så lita på dig själv och din kropp.

Anonym sa...

Men hallå bebisen- kom ut nån gång då....

Om det blir kris och panik så kan ju alltid vi komma ner och underhålla lillkatten tills dina föräldrar hinner dit....Även mitt i natten! Såklart! Lättare än att ta med honom gissar jag!
AF

Anonym sa...

Skönt att det verkar vara på gång, även om du oroar dig för att det ska gå fort. Kram och lycka till!

Saring sa...

stackars sötfina.. Som jag sitter här och hoppas att allt ska starta igång nu, på ett smidigt och alldeles lagom snabbt vis. Jag förstår hur oerhört plågsamt det måste vara för dig nu med all ovisshet o otrygghet. världens största styrkekram från hela Saringfamiljen!!!

nylsa sa...

jag hejar på härifrån, hoppas att det sätter igång strax och att allt går lysande.

massa kramar