lördag, november 08, 2008

Ja jag tycker i-lands-synd om mig själv.

Och precis just nu blev det mest synd om mig i hela världen. För nu har min dator bestämt sig för att det är dags att lägga av helt.

Den har svajat på sista tiden, och utbyte av delar och ominstalation har funnits med i planerna, någon gång i framtiden, bara inte just nu, när jag varken orkar fixa med hårdvarubyten eller passning av Lillkatten medan Kattpappan fixar datorn.

Och nu får jag nog vara utan dator på obestämd framtid. Jag som hade tänkt kunna hålla någon eventuellt intresserad uppdaterad om hur det går med eventuella förlossningssignaler.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du måste såklart få ett par kryckor! det är faktiskt väldans synd om dig!

Anonym sa...

du måste såklart få ett par kryckor! det är faktiskt väldans synd om dig!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag lever i någon sorts drömvärld, där det inte är så värst lång tid kvar. Så jag tänker att jag inte ens hinner få tag på några kryckor innan allt är över :-)

Tudorienne sa...

Precis, så om du genast skaffar kryckor kommer det hända ännu snabbare.

Alltså av alla i-landsproblem är ont och datorhaverier nårga av de värsta. Så jag tycker synd om dig.