torsdag, november 13, 2008

Det finns änglar!

Snälla Rosamilton erbjöd mig i somras att få överta babytygblöjor som hon inte har användning för längre. Och sedan dess har vi försökt träffas. Men det är knöligt att få ihop tider när man har många barn alternativt pluggar och är gravid.

Så idag i brevlådan låg det en stor kartong adresserad till mig, innehållande jättefina vikisar och ullblöjbyxor.

Tack, tack, tack! Jag är jätteglad! Och ska nu sätta mig och provvika.

Och du, jag vill betala portot, men det mailar jag dig om!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan absolut inget om tygblöjor, jag skulle kanske gå kurs hos dig och se fördelar och nackdelar. Kan redan komma på en massa själv men det finns säkert vinklingar som jag inte kan gissa mig till! Men du är för det, har jag ju förstått ;-)