tisdag, januari 29, 2008

Utmanad

Finnjonna utmanade mig för ett tag sedan att skriva sju sanningar om mig själv. Jag tycker att det är svårt eftersom jag redan vänt ut och in på mig själv så förbannat i den här bloggen att det liksom inte finns mer att berätta, så jag har dragit mig för att svara. Men nu har jag bloggidé-torka, så jag ska försöka klämma fram sju sanningar. Det blir nog dessvärre sju sanningar om min garderob.

  1. Jag trivs bäst i bomullssunderkläder
  2. Jag är en klännings och smyckesmänniska
  3. Jag äger bara en luvtröja, den använder jag inte särskilt ofta
  4. För tillfället äger jag bara ett par jeans. Inte så flitigt använda de heller
  5. Jag äger ungefär 15 klänningar, varav vissa används ofta
  6. Det dyraste plagg jag någonsin köpt var min bröllopsklänning, den kostade 5000 kronor
  7. Bröllopsklänningen har jag bara använt en gång, och efter att jag födde barn betvivlar jag att jag någonsin kan använda den igen.

Så där ja. Jag är hemskt ledsen om jag tråkat ihjäl er.

1 kommentar:

Tingeling sa...

Jag tycker inte alls att det här var tråkigt - tvärtom!!
Kul att få veta lite "tråkiga", vardagliga saker om människor bakom bloggarna! :)

Så inga gäspningar här inte!
Härligt med klänningar, ibland önskar jag också att jag var mer av en klänningsmänniska, men icke. Känner mig som ett tält eller en 100-åring när jag försöker klä mig i klänning så det slutar med att jag ändå drar på mig de vanliga jeansen. Trist.