torsdag, januari 10, 2008

The

Är det nyttigt för katter att dricka the?

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Det har jag spontant svårt att tro, men jag är ingen expert, varken på katter eller thé...

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Visst känns det fel?

Kisse drack just stora klunkar ur min mugg med äppelthe... ;-)

Anonym sa...

Bättre än det kaffe som min kisse (gissa vem) älskar! Ställer man en espresso på bordet får man vakta den noga för annars försvinner den....vilket knappast är särskilt nyttigt för honom!

Å andra sidan så äter ju han helst inte kött, men tycker paprika och gurka är det godaste som finns så han är ju lite knasig på mat.
/AF

Anonym sa...

Hmmm... Jag tror inte det är "farligt", bara de inte dricker det som vatten och blir uttorkade. Kanske kunde testa det istället för urindrivande läkemedel på Tamlin? Ska föreslå det imorgon (domens dag - sämre eller har det stannat av?) ;-)

/KaKi