fredag, december 01, 2006

Kattmamman lever

Alla som frågat efter mig, ni är för gulliga!

Inget har hänt, allt är ok. Men ni som undrat hur länge man kan hålla på och flytta... i två månader går det i alla fall jättebra.
Vi har i princip tömt vår lägenhet på saker, den är inte jättestor och såg verkligen pytteliten ut med allt innehåll, nu ser den ganska stor ut.

Tömningen innebär att vi har plockat undan våra datorer och nu har en provisorisk uppställningen vid matbordet. Tillhörande till den är en hård obekväm köksstol. Jag är gravid och det är underbart, men jag mår inte bra fysiskt, så att sitta vid datorn mer än nödvändigt för att klara skolarbetet hoppar jag helst över.

Men nu är det mindre än en vecka kvar av skolan och sedan kommer jag nog att orka skriva lite ibland.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du skrev igen. Nej, sitta vid en dator mer än nödvändigt är nog jobbigt på osköna stolar.

Kajsa Bergman Fällén sa...

Ja, verkligen kul att se ett livstecken från dig!

Linda sa...

Jippie! du är tillbaka!!

Jag har saknat dig!