tisdag, februari 26, 2008

Win win-situation

Jag beställde just ett lass med ägglossningstest.

Ja jag vet, det är stressande. Men jag vill veta om jag ägglossar.

På slutet av min beställning fick jag ett erbjudande om att i utbyte mot en mailadress till en väninna få ett gratis graviditetstest.

Men jag vill fan inte ha några graviditetstest liggande!

Jag tror inte att jag kan bli gravid. Jag vill inte stressa upp mig med ett dumt test som bara kommer visa på försmädliga minus.

Så nä, jag anger inga väninnor. Och slipper på så sätt ha ett äckligt graviditetstest hemma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm. Nä. Det enda gravtestet som får bo här är det som visade plus när lilleman blev till. Jag kan bara inte förmå mig att slänga det :-D

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag har också ett av plustesten från Lillkattens tillblivelse liggande i mitt badrumsskåp.

Åsa sa...

Jag har också ett plustest kvar från vår Skalbagge..

Så jävla fuskigt att det ska vara så svårt för oss. Om jag kunde så skulle jag ge dig några av mina ägglossningar eftersom de är "i onödan" och ändå inte kommer fram. *suck*

Anonym sa...

Hänger du med på träff den 29:e? Läs mer i min blogg. Hoppas du kan komma! Kram!