tisdag, februari 26, 2008

Sömn

Jag har sovit varenda natt sedan jag bestämde mig för att inte läsa mer kemi.

Jag tänker inte säga att det hänger ihop, eller att jag kommer att sova bra i fortsättningen, jag tänker inte ens ta för givet att jag kommer att sova inatt. Men det är fantastiskt att lägga sig i sängen läsa några sidor, släcka lampan och sedan sova. Det är nästan så att alla borde prova på en tid med sömnproblem för att uppskatta hur fantastiskt det är att kunna sova.

I natt hostade Lillkatten så mycket så att vi vaknade allihop, och han slutade aldrig hosta. Till slut ammade jag honom för att jag tänkte att det kanske skulle få stopp på hostandet, och det lyckades. Och det fantastiska i den här historien är att när Lillkatten somnat om gjorde jag också det, direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt! /Eir & barnen