onsdag, februari 06, 2008

Ja, jag vet att den här bloggen bara handlar om min obefintliga sömn just nu. (Ursäkta)

I natt sov jag ungefär fem timmar av mig själv, alltså utan sömntabletter. Jag är stolt!

Jag är medveten om att fem timmar för de flesta är ett exempel på en natt med för lite sömn. Men för mig är det så bra det kan bli. Jag vaknade dessutom av väckarklockan och inte av nattångest.

Så idag känner jag mig utsövd.

Jag vet inte om det är så att jag faktiskt klarar mig på ganska lite sömn, eller om det handlar om vanor. Jag skulle dock tro att det senare stämmer bättre.

3 kommentarer:

Isidor sa...

Du har bara glömt hur det känns att vara utsövd.

Anonym sa...

Hej!
Har du läst DN idag? Om inte se länk: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=531&a=739917

/Kajsa

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Tack för tipset! Jag hade inte läst artikeln.