måndag, februari 04, 2008

Bilderbloggen

Min bilderblogg, den som började som "saker som växer" och som sedan blev "saker som krymper" har fört en tynande tilltillvaro sedan jag nådde min målvikt.

Men inspirerad av Spenatmamma ska jag försöka lägga in lite outfits. Hon skriver att hon tröttnat på alla trådsmala 18-åringar som visar upp märkeskläder i sina bloggar. Fram för fler vanliga förortsmammor med vanliga kläder köpta i vanliga förortscentrum. Jag tror att jag då och då ska försöka lägga upp lite bilder.

Inte för att ses av någon egentligen. Men för att ge mig lite utlopp för min narcissistiska läggning.

Och hur det här går ihop med min önskan att vara mer anonym? Inte alls egentligen. Men jag har inga behov av att vara anonym inför dem som läser min blogg. Bara inför dem som råkar snubbla in, utan att veta vad de letar efter.

Inga kommentarer: