lördag, juli 22, 2006

Otacksam

Jag tycker själv att mycket av det jag skriver här i bloggen ger intryck av att jag inte är glad över att vara gravid utan bara går runt och är bitter.

Så är verkligen inte fallet.

Jag njuter varenda sekund. Jag älskar varenda krämpa och skulle gärna ha några fler för att inte någonsin kunna glömma vad som är på gång. Det här är vad jag drömt om ända sedan jag var femton år och jag är otroligt tacksam över att jag får uppleva det, om det så tar slut i morgon har jag i alla fall fått vara gravid i nästan femton veckor.

2 kommentarer:

Solkatten sa...

Tror inte att någon som går- eller har gått- igenom samma sak någonsin skulle få för sig att du inte skulle vara tacksam. Du är så värd detta :o)

Anonym sa...

Håller med Solkatten -Bridz, du är SÅ värd detta!! Att du är orolig, inte vill ta ut ngt i förskott och känner avundsjuka mot dem som sluppit lösa entrébiljett tillvårt helvete -well,who can blame you?!

Jag är iaf sååååå glad för din skull, liksom för alla andra sabg/ivf-raringgar som lyckas! Ni ger mig hopp!
Tusen varma sommarkramar!