måndag, juli 10, 2006

ÄNTLIGEN

Det regnar ordentligt här nu, och jag kan äntligen andas. Jag kan t.o.m. tänka mig att gå ut en liten sväng.

Jag är verkligen ingen soldyrkare, att ligga och steka i solen är det tråkigaste jag kan tänka mig att göra på ledig tid. Jag tycker att jag är ganska snygg som vintervit, det passar mitt röda hår.

Om jag solar mycket kan jag faktiskt bli brun, jag har riktigt svartmuskiga östeuropéer i min stamtavla, dessutom har jag inte den fräkning ljusa hyn som brukar höra till min hårfärg. Jag bränner mig nästan aldrig även om jag utsätter mig för mycket sol. Men jag gillar inte att sola!

Och nu regnar det HURA, HURRA, HURRA

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger på...hurra hurra...det är bara 22 grader här i dag...hurra hurra :)

///Linda

Isidor sa...

Och nu har det slutat regna och solen har kommit fram igen.
Hurrahurrahurra!!!

Anonym sa...

Näää. Det är jätteskönt med sol och värme. Men här är det fint!

BTW: Känn dig utmanad.

Kajsa Bergman Fällén sa...

Skönt, håller med! Nu får det gärna vara lagom varmt, 23 grader kanske? Men inte mer än så!