onsdag, juli 12, 2006

Kryptiskt

För första gången lät jag bli att publicera ett inlägg jag skrivit till min blogg. Enligt bloggtoppen är det många som läser varje vecka, och jag kan inte skriva riktigt vad jag vill med hänsyn till att någon jag skriver om kanske ska kännas igen av någon annan och få reda på det bakvägen. Och jag vill inte såra!

Att jag tänker något är en sak, och sårar ingen. Men kom det fram till fel person skulle det vara fel.

Mina tankar är ibland fula men betyder inte att jag inte älskar mina vänner och vill dem allt det bästa. Bara att jag måste få ut min avundsjuka genom att tänka/skriva något fult och sedan glömma bort det.

Och för att inga missförstånd ska uppstå med det här inlägget så kan jag berätta att det jag skrev om inte har med något av er som jag vet om läser bloggen att göra.

Inga kommentarer: