måndag, september 11, 2006

Kamerastrul

Min jättefina IVF-tröja kom för flera veckor sedan och den är faktiskt över förväntan snygg. Tyvärr har kattpappans dator sedan flera veckor tillbaka varit indisponibel, och jag är för lat för att installera drivrutinerna till kameran på min dator. Så bilder dröjer ytterligare ett litet tag till. Men jag tror nog att kattpappan får ordning på sin dator vilken dag som helst, han klättrar på väggarna just nu när den inte fungerar.

För övrigt glömde jag bort vad jag utbildar mig till när jag beställde min tröja och tänkte att de flesta icke-drabbade inte vet vad IVF står för. Vi har haft en grundlig genomgång av IVF-metoder på en föreläsning för några dagar sedan, och för de flesta av mina klasskamrater och alla mina lärare är begreppet In Vitro inte bara några ord utan något vi ägnar oss åt ofta. Men jag har inga problem med att alla får veta, jag är bara stolt över vad jag lyckats med.

Inga kommentarer: