onsdag, september 06, 2006

Ganska jobbigt

Nu måste det bli ordning och rutiner här hemma. Lägenheten är i riktigt kaos och ingen har tid eller ork att städa. Jag har en miljon saker jag borde fixa bl.a. kastrering av katten, skrivande av dokument till föreningen, mailande till vänner och dessutom måste jag klara av skolarbetet. Sova har jag också slutat göra. Samma dag som skolan började sluta jag att kunna sova, så nu är jag tillbaka ungefär där jag var när jag blev sjukskriven sover inte och orkar inte ta itu med ens de enklaste saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt att komma in i samma onda cirkel igen =(

Anonym sa...

Ville bara säga: - ta hand om dig!

Det är lätt att hamna tillbaka i samma hjulspår om man inte ser upp.

Sova är superviktigt. Viktigare än man tror.

/SaltaSally