tisdag, juni 20, 2006

Sova över eller inte?

Över midsommar så åker vi nog ut till mina föräldrars sommarstuga, där även mina föräldrar och en lillasyster kommer att vara. Att fira med några kompisar och en massa nubbar känns inte helt aktuellt för oss av flera skäl.

Min familj är trevlig i lagom dos, men i för stor dos blir min pappa alldeles för mycket. Särskilt för kattpappan som inte är uppväxt med hans sätt.

Så frågan är om vi ska åka ut på fredag förmiddag och sedan åka hem på kvällen, eller om vi ska sova över.

Det här är ju verkligen inga stora världsliga problem, men är det jag funderar mest över just nu. Ganska skönt faktiskt att slippa ta ställning till något allvarligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oavsett vilket ni gör, var försiktiga ute i trafiken! Midsommarhelgen är visst ingen höjdare i sådana sammanhang.