söndag, juni 04, 2006

Seriösa studier?

I morgon ska jag ta mig in till skolan. Det blir första gången jag lämnar lägenheten på många dagar, hoppas att det går bra. Mår jag som idag så blir det skönt att få släppa tankarna ett litet tag på det som maler runt, runt.

Jag har i många dagar försökt skriva på min artikel, den ska utgöra 25% av betyget på den här kursen, och jag har verkligen lagt ner alldeles för lite jobb. Jag hade många idéer och planer och ville verkligen skriva den, men nu hoppas jag bara på att bli godkänd. Artikeln ska motsvara ungefär 2,5 poäng alltså ungefär 100 timmars arbete, jag har nog allt som allt lagt ner 3... men sen tillkommer en redovisning och så ska jag opponera på någon annans arbete också, så lite mer tid kommer det att bli.
Men jag ställer inga stora krav på mig själv just nu, tar jag mig bara igenom så är jag nöjd!

Inga kommentarer: