måndag, juni 05, 2006

Deadline

Nu har jag varit i skolan och lämnat in min artikel och fått ut de andras. Jag tycker verkligen att jag gjort ett dåligt jobb, men efter att ha skummat igenom några andra artiklar ser jag att jag i alla fall inte är ensam om det. Det är sista kursen innan sommarlovet och jag tror att det varit väldigt svårt att hitta motivation även för de som inte är illamående dygnet runt.

På fredag ska vi redovisa våra arbeten och opponera på någon annans. Mitt mål är att vara klar med hela min presentation och mina frågor innan klockan 13:00 på torsdag. Dels för att min lilla syster* tar studenten och jag vill kunna vara med på hennes utspring. Men också för att vi efter lunch på torsdag ska gå på det första VUL:et, skulle det visa sig att det inte ser ut som vi hoppas kommer jag inte att orka jobba, men jag vill fortfarande avsluta den här kursen och om jag bara då behöver köra min presentation och läsa upp mina frågor så hoppas jag att jag ska klara det även om jag mår pest.

*Nej jag har inte särskrivit av misstag utan menar verkligen lilla syster, hon är ju pytteliten.

Inga kommentarer: