fredag, juni 30, 2006

Mirakel

Ni som läst i mina kommentarer vet det redan. De kämpandes skara har blivit lite mindre, i alla fall för tillfället. Det är min vän h som efter andra IVF:en fick lyckan att testa positivt.

Jag är så glad för hennes skull!

Samtidigt drar hjärnan igång. Vi har planerat in en del vi ska göra när vi äntligen blir gravida tillsammans, sånt där man pratar om för att hålla modet uppe. Tänk om det kan bli verklighet nu?

Men eftersom mitt katastroftänkande är starkt, inte för hennes skull, jag är säker på att det kommer att gå bra hela vägen! Men för min egen del vågar jag inte riktigt fullfölja tankarna ännu.

Men jag försöker leva i nuet, hon har testat positivt och det har jag också! Sen får man se vad som händer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi (om det är den h jag tror det är....) Äntligen!

/AF

Isidor sa...

Hurra!

Anonym sa...

AF: Det är den h du tror. :)

Jag är också realist men jag vill försöka glädja mig åt att ha plussat. Och jag hoppas brutalt att våra planer ska gå i uppfyllelse. Kanske får vi någon mer med oss?

Isidor: :)