måndag, januari 19, 2009

Ny blogg

OK!

Jag försöker flytta min blogg.

Det nya är nytt och fult, och det kommer att ta lång tid för mig att fixa till det. Framförallt är det tid som saknas.

Här hittar ni min nya blogg http://kattmamman.wordpress.com/ (inte så oväntat namn kanske?)

Lösenordet delar jag ut till alla som inte känner mig i verkliga livet. Undantag förstås mina bloggvänner som jag behöver för att fortsätta blogga.

Maila mig på bridz@live.se för att få lösenordet. Skulle jag få väldigt många mail, så kan jag inte lova att jag skriver personliga svar på alla...

Jag litar på att ni som känner mig inte skriver till mig med ett påhittat namn för att få mitt lösenord. Gör ni det är det faktiskt värst för er själva!

2 kommentarer:

Pjoger sa...

Jag tar mig friheten att räkna mig till dem som känner dig, eller jag kan inte riktigt säga att jag känner dig, men i verkliga livet stämmer ju i alla fall. Mini-känner, kanske. I vilket fall som helst kommer jag att sakna dina kloka och välskrivna inlägg, dina sunda värderingar och din ödmjuka inställning till livet, men det är ju mitt problem. Jag hoppas att du får hjälp att må bättre och att du och Kattpappan hittar en lösning tillsammans som är den bästa möjliga.

Kram!

Anonym sa...

Hej då kattmamman. Vi ses i verkligheten.
Kram.
/AS