onsdag, september 10, 2008

Tråkig

Jag är ledsen över att det blir så lite bloggat.

Jag har inte speciellt många tankar, förutom tankarna på att orka med ännu en fysiskt tung dag.

Min kropp är inte speciellt bra anpassad för graviditeter och det måste jag leva med, ifall jag vill ha förmånen att föda ytterligare ett barn. Men att kräva av mig själv att jag förutom att klara studierna också ska orka engagera mig i allt möjligt det gör jag inte.

Jag tycker att det är ganska tråkigt med människor som inte har politiska åsikter och inte har en aning om vad som händer utanför deras egen högst begränsade intressesfär. Men just nu finner jag mig i att inte orka mer än bara just mig själv, och kanske någon parmiddag tillsammans med trevliga vänner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är väl inte så konstigt...ibland handlar livet av att bara orka med sig själv

Tudorienne sa...

Välkommen i klubben! Mitt bloggande är segare än nånsin, men jag har bestämt mig för att bara låta det vila, så händer det kanske nåt nån gång.

Ann sa...

Allt har sin tid. Och du är inte gravid särskilt lång tid under ditt liv, eller hur? Den här gången har jag äntligen fattat att det bara är att släppa allt som inte gagnar mig och barnet. Det tog ett tag för mig... ;o)