måndag, september 29, 2008

Självberöm

Tänk vad glad man kan bli för något litet.

Sista labben på förra kursen (en datalab) var rent ut sagt skitsvår. Jag tyckte inte att jag fattade någonting. Och labbrapporten jag lämnade in var jag helt säker på att få i retur många, många gånger innan den blev godkänd.

Men nu har jag fått ett mail att den visst var godkänd bara så där direkt.

Det känns lite extra roligt eftersom jag spanar lite på den grupp som var ansvariga för delar av kursen, och den här särskilda labben. För jag kanske, kanske kan få göra precis det jag vill om jag kan få en forskartjänst hos dem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis!!!! Det är viktigt att kunna vara stolt över sig själv!

och det känns så ...äh jag hittar inga bra ord, men att du håller extra tummar för mig värmer

Anonym sa...

JAAA! Härligt!

Anonym sa...

Fick just en katalog från Wiley-Blackwell, där det just har kommit ut en bok som heter "Saving the earth as a career: Advice on becoming a conservation professional", och tänkte att det kanske kunde vara något som intresserade dig.