söndag, april 13, 2008

Jag är inte dum i huvudet tror jag

Det gick rätt dåligt för mig i skolan ett tag, ett tag när jag mådde riktigt dåligt över barnlösheten.

Nu när jag kommit tillbaka från föräldraledigheten har jag fått väldigt bra resultat och betyg i vartenda ämne.

Det är skönt att det inte var jag som var dum i huvudet utan att det verkligen var sorgen som gjorde att jag inte kunde prestera.

Men det känns samtidigt trist att många av mina betyg är så pass dåliga, när jag egentligen kan så mycket bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kattmamman,
Jag brukar läsa här ibland och det visade sig att jag blivit gravid typ veckan efter dig, efter många års längtan. Du som har lite koll, vilken sajt/ankomstgrupp tycker du är bra att gå med i? Det finns ju en uppsjö och jag känner mig verkligen som en beginner utan kläm... /Monica

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Grattis!!!!

Själv har jag alltid skrivir och läst på Allt för föräldrar, och där hänger jag nu också.

Jag vet inte om den är bättre eller sämre än något annat, men jag gillar trådstrukturen på forumet, och de tydliga ankomstgruppsindekningarna.

http://www.alltforforaldrar