torsdag, mars 27, 2008

Tentadags igen

Usch jag har tenta i morgon.

Inte i något av mina ämnen där jag känner mig säker. Utan i Genomik, Bioinformatik och Biostatistik. Ni hör själva på namnet hur upphetsande det låter.

Som vanligt tycker jag att jag inta fattar någonting, och är orolig för att jag inte ska klara mig.

Det här är en obligatorisk kurs som jag måste ha för att få ta ut examen, så det finns inga alternativ till att inte klara den.

Jag försöker hålla motivationen uppe för att plugga lite extra idag. Jag ska trots allt vara ledig en hel månad från i morgon eftermiddag, så jag kan spara mitt surfande och tänkande på dumheter tills dess tycker jag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oooops! Radera min kommentar är du snäll!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Den är raderad!

Anonym sa...

Genomik, bioinformatik och biostatistik... Det är ju ingen idé att ens försöka klura ut vad det betyder. Stackars Kattmamman som måste tentaplugga när solen skiner. Och lycka till imorgon förstås!

Anonym sa...

Tack, jag fick riktigt jävla ont i magen över min egen klantighet kan jag säga. Puh!

Anna-Bell sa...

Lycka till tjejen! Du fixar det!