torsdag, mars 20, 2008

Jag är hopplöst tråkig

Det är omöjligt att ha en social relation med mig. I tentatider är jag helt omöjlig att träffa.

Jag är inte koncentrationernas mästare och behöver hela dagarna innan en tenta för att plugga. Förrut försökte jag träna mitt på dagen under pluggandet, det ska ju vara så bra för att rensa hjärna och bli pigg. Men för mig fungerade det inte. Jag behöver en ganska lång startsträcka innan jag kommer igång med pluggandet. Och efter att ha varit borta och tränat måste jag börja om. Två startsträckor på samma dag är det samma som alldeles för lite läst.

1 kommentar:

Pia sa...

Jag är också en sån som har lång startsträcka när jag pluggar. Jag vet inte vad det är men jag irrar gärna runt en stund innan, sen tar det ett tag att ta upp tråden från där jag slutade förra gången, sen är det lite segt att komma igång och SEN kan jag verkligen göra något. Inte helt effektivt men så funkar jag.