måndag, april 02, 2007

I dag

Idag har följande saker inte fungerat.

  • Jag hade tänkt åka och träna på en anläggning som jag inte åkt bil till tidigare. Med var förstås GPS:en som skulle berätta för mig vilken väg jag skulle ta. Men området är helt ombyggt och min GPS uppmanade mig att svänga höger i cirkulationen på en liten allégata så långt från cirkulationer som det gick att vara. Jag kom aldrig fram till gymmet.
  • Jag tänkte ställa Lillkatten i dagiskö, men lyckades inte använda de digitala blanketterna. Var fyller man i vilket dagis man vill att barnet ska gå på?
  • Jag tänkte att jag skulle kolla upp vilka kurser som ges nästa termin. Senast 16/4 måste jag ha ansökt. Men hela systemet är omgjort och jag vet inte vart jag är behörig. Försöken att ringa studievägledaren sket sig så klart också.

Hoppas kvällen blir bättre.

Inga kommentarer: