måndag, oktober 16, 2006

Trevlig eftermiddag

Idag har jag träffat min supersynkis. Linda äggplockades en dag efter mig, och otroligt nog blev vi båda gravida.

Så där satt vi, två i högsta grad infertila tjejer med varsin mage, det var ganska magiskt.

Så klart var det jättetrevligt. Vad skulle det annars kunna bli när vi har så mycket gemensamma erfarenheter?

Och vi gjorde något riktigt förbjudet, jämförde våra magar i en av speglarna på H&M, hoppas verkligen att ingen såg oss.

Dessutom har jag idag köpt den första bebisgrejen som inte bara var jättepraktiskt och jättebillig på Tradera utan som mest var väldigt söt men ganska opraktiskt. Så kan det tydligen gå när man går och shoppar med Linda. Jag köpte en teddybjörnsoverall med tillhörande öron på luvan och svans i rumpan och Linda köpte en likadan. Eftersom vi är så supersynkade ska vi sedan supersynka våra bebisar björnkläder och gå omkring och vara stolta.

Observera nu att jag skriver hela det här inlägget som att jag faktiskt trodde att allt skulle gå bra, och att jag faktiskt kommer att få ett barn som det går att klä i overall.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du vågar tänka på att det kan gå bra.

Isidor sa...

En nalleoverall, med öron och svans, är faktiskt inte på något sätt opraktisk. Jag har svårt att föreställa mig ett mer praktiskt plagg än det Kattmamman visade mig igår när jag kom hem. Det var helkroppsludd. Jag kan inte för mitt liv begripa varför de inte görs i vuxenstorlek, för jag skulle köpa en till mig fortare än en höna bajsar om de fanns!

Linda sa...

Tack för senast! Det var jättetrevligt, och ja vi får verkligen hoppas att det inte var någon som såg oss på h&m!

Saring sa...

Jag observerar! Och blir väldigt glad över det. Ni skall få ett overallbarn. Bara en sån sak!

Camillas lockar sa...

Hade gärna velat sett er på H&M när ni speglade er!

Fröken Isakson sa...

Hehe, ja så brukar det ALLTID gå när man shoppar med Linda ;-).

Hälsningar Lindas kompis Linda som läser din blogg :)

Kortfattat: sa...

Kan intyg med ovanstående Isli att det verkligen kan gå så när man är på stan med Linda! Men - vad kan man säga mer än att det är supernice??

Hälsningar från ännu en av Lindas kompisar som följer även din blogg!!